sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Pientä edistystä cosplayn puolella + suunnitelmia

Heippa kaikki~

Olen vihdoinkin jaksanut ommella tanssiais pukuani jonka takia vihdoin WIP päivitys (tätä on odotettu... tai ei ;3) Mutta tosiaan asu jota olen tässä nyt viimeisen viikon väkertänyt on tuleva tanssiais pukuni ja puvuksi valiutui Luka Megurinen Acute versio project diva pelistä.

Tuo oikean puolinen neitonen

Mutta miksi taas vocaloidia? Syitä on paljonja suurin niistä on rahan puute ja tähän löytyi sopivasti kankaat kaapista toinen syy on se että tuossa on helppo tanssahdella ja minä kun olin taas niin ajoissa tämän ehtii tehdä nopeassa ajassa : D 
  Nakitin Ritan minulle Mikuksi kun hän ei pystynytkään tehdä Mirkaa (kankaita ei vain meinaa löytyä mistään) nyt meillä on paricosplay  joka on oikein hyvä koska olemme tanssiaisissakin pari~

Mutta nyt itse edistykseen olen saanut aika kiitettävästi asua tehtyä joten säästyn (toivottavasti) viimeisen illan paniikista. 

Aloitin rusetin ja tuon vyötärö nauhan maalaamisesta.

Sitten jatkoin mekon yläosaan ja siitä sitten helman ompeluun.









 Tuosta puuttuu enää rypytykset helmasta eli ihan hyvällä mallilla ollaan ; D

Löysin tällaiset ihanat kengät kirpparilta 5 eurolla ja ajattelin käyttää niitä tanssiaisissa ainut huono puoli on se että minä en oikein osaa edes kävellä koroilla ja noilla olisi sitten tarkoitus tanssia...  Katsotaan nyt miten sekin onnistuu : 3


Ja sitten niitä Yukiconin suunnitelmia.: 
Siesta 45 sarjasta Umineko no naku koro ni

Mio Akiyama sarjasta K-on
~Tutti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti