torstai 26. joulukuuta 2013

Pientä wippiä (ja suunnitelmien muutoksia ;3)


Heippa kaikki palleroiset :3

Minäpä olen ollut ahkera ja saanut toisen yukiconin cosseistani tehtyä pientä hienosäätöä vaille valmiiksi.
Suunitelmat muuttuivat taas hieman mutta tällä kertaa vain siksi että yksi k-on porukastamme ei saanut lippua ja aiomme tehdä ryhmän vähän myöhemmin.
Tästä syystä sunnuntain cossi ei olekkaan Mio vaan Sheryl Nome.

Tähän mennessä olen saanut melkein kaiken tehtyä ainoana asiana jota pitää vielä tehdä on helman viimeistely.
Tajusin vasta tässä kirjoittaessa että "oho minäpä olen unohtanut kokonaa kuvien oton" mutta tässä ne vähäiset joita olen muistanut otta~


Kuva on mitä on mutta olkoon ; 3

Ensin saatte kuvan kukista (jotka taas päädyin itse maalaamaan oikean värisiksi vaikka hiukan liian tummia ovatkin, mitenköhän minä aina päädyn maalaamaan näitä kukkia? )

.




Hiukan tärähtänyt kuva : 3
Vaikka Sherylillä ei tässä versiossa ole mikkiä minulle iski yhtäkkinen himo näpertää jotain joten päätin väsätä tuon tulevaisuuden varalle (olen suunnitellut tekeväni jotain muita sherylin versioita)







Peruukin ostin suorana (löytyi paremman värisiä ja halvempia kun rahatilanne on mitä on) jonka sitten kiharsin.Jouduin kihartamaan  peruukin varmaan ainakin 7 kertaa ennen kuin olin tyytyväinen lopputulokseen (vieläkin joitain epäkohtia jotka aion kyllä korjata)









 Sitten itse asuun, minulla oli kamalia ongelmia tuon yläosan kanssa kun minä olen erittäin tarkka siinä näyttääkö asu samalta miltä se reffi kuvassa näyttää mutta koska kangas oli vähän liian kapeaa, jouduin laittamaan tuohon erillisen osan rinnustalle muuten olisi tullut todella paljon turhia saumoja :c
   Toinen asia mikä minulla on ongelmana on kankaan väri, se on hiukan liian tumma (kuva vääristää sen vielä tummemmaksi kuin on) mutta kyseinen kangas oli paras tähän tarkoitukseen. Kankaana käytin siis Kiinan kreppiä(?) ostin sen palakankaana joten en ole aivan varma kun en oikein tunnista kankaita.


Hanskoja on vielä muokattava kun ne ovat liian pitkät mutta muuten olen melko tyytyvinen tähän asuun.
Ensimmäisen kerran kun tein jotain asua korjasin kaikki virheet heti kun ne huomasin ja olin muutenkin tarkka (kerrankin voin jopa olla hieman ylpeä itsestäni : 3)


Kyllä on erittäin kauniit valotukset kun sisko ei oikein osaa niitä säätää
muttah oranssi naama on paras naama ; D

Tein myös pienen meikki testin joten saitte nyt kuvan minun lärvistäni c:~











¨





~Tutti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti