perjantai 9. tammikuuta 2015

Ihmepelastus - eli Yukiconin suunnitelmat

Heippa kaikki rakkaat~

Kuten otsikko kertoo, tapahtui pienimuotoinen ihme. Mainitsin jo aiemmin täällä, etten pääse Yukiin, koska liput menivät ohi. Osallistuin kuitenkin eilen arvontaan, josta pystyi voittamaan Yukiconiin lipun ja voitin kyseisen arvonnan. ...Vieläkin on ihan "Hä...?" olo, mutta innostus kasvaa koko ajan. Sain lipun ja vielä kaiken lisäksi pääsen hyvän kuvaajan kuvattavaksi! Voiko paremmin mennä? Vielä muutama tunti sitten olin jo henkisesti luovuttanut. Olin luultavasti ainut osallistuja, koska tuurini ei tosiaankaan ole näin hyvä. Mutta aa~! Pääsen Yukiin, olen iloinen~^^ Mitään uutta en ole tehnyt, koska tämä oli aikamoinen yllätys ja Tuttikin laittaa vain yhden uuden cossin.

Lauantai

Tutti; Erina Toudou (vasemmalla)
Rita; Anju Yuuki (keskellä)
Love Live! School idol Project

Lauantaina kierrätämme A-RISE ryhmäämme ja toivon mukaan saamme vihdoin otettua hyviä kuvia. Henkilökohtaisesti olen ihan innoissani, kun saamme käyttää näitä uudestaan. Harmitti, kun aika Traconissa jäi niin kovin lyhyeksi, joten toivottavasti sitä saa nyt korvattua~! 

Sunnuntai

Tutti;
Miku Hatsune
LOL

Tutti teki tämän jo alunperin tanssiaisiin, mutta viimeisteli sen Yukiin. Tosin eipä häntä välttämättä paljoa näe, koska pyörii varmaan paljon bäkkärin puolella mammailemassa.

Rita;
Momo Kisaragi
Moon-Viewing Recital

Minulla ei olekaan koneella kuvaa Momosta, joten saatte tyytyä valokuvaan minusta, Momon tein alunperin Animeconiin ja olen käyttänyt sitä sen lisäksi yhdessä shootissa.


On hyvin mahdollista, että kukaan ei ehdi lukea tätä, mutta tuli hirveä hinku kirjoittaa, joten miksikäs ei. Seuraavaksi tiedossa Yukiconin raporttia sitten, kun sen aika koittaa~

~Rita kiittä ja kuittaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti